Beoordelingen van La Mama Oude Pekela

Recente recensies van La Mama Oude Pekela

4 sterren na 117 reviews

, 12-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kapsalon zoals ie hoort. Heerlijk gewoon. Maar de salade was niet zoals het hoorde, mozzarella was droog en hard, niet geschikt voor een salade.

, 05-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza smaakten heerlijk en ook nog eens eerder bezorgd dan de vermelde tijd..bedankt voor snelle service.

, 30-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uit eten aan je eigen keukentafel, zelfs de pepermuntjes mochten niet ontbreken ☺! We wonen dichtbij en daarom was het eten nog goed warm dus perfect. Met het heke gezin hebben we weer heerlijk gegeten, tot een volgende keer!

, 27-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk

, 25-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer Toppy.

, 25-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was goed

, 16-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten koud en het duurde te lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2019

Kwaliteit:

Rating

perfect alles wat we besteld hadden en op tijd klaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-08-2019

Kwaliteit:

Rating

de superaanbiedingen op dinsdag en woensdag is slimme zet. Het eten is lekker en ruime keuze.

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aardappelschijfjes waren veel te hard gebakken en vet verder was het zoals gewoonlijk prima!!

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke kapsalon kip döner gehad. En ruim op tijd bezorgd. Aangegeven tijd was 18.50 uur, maar was er al om 18.35 uur.

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heel tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-08-2019

Kwaliteit:

Rating

heerlijke pizza!!!

, 12-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker gegeten en was heel erg snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was Weel heerlijk

, 02-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was goed

, 01-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Het heeft weer goed gesmaakt . De spare ribs waren wel wat vettig maar ze smaakten goed. En salades waren weer lekker vers. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

, 31-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten! Besteld voor levering om 19:00 uur en even voor zeven was de bezorger er al. Enige nadeel was dat de soep die ik bijbesteld had, was vergeten, vandaar slechts 3 sterren. Verder alles prima in orde!

, 26-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit keer was alles top.!! Eten is altijd goed.. Bezorging was dit keer ook binnen de genoemde tijd..

, 20-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had voor mezelf vispizza besteld en groot kapsalon voor mn man! De pizza smaakte niet naar vis,zat geen lkkr nasmaak aan 😊 en de bodem was zéér droog en smaakte naar karton... en nee was niet de doos😂Ben wel anders gewend van La Mama..kwaliteit wordt minder,begin was top!

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet binnen de gestelde tijd geleverd. Eten was goed, zoals altijd 👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pasta's en pizza's besteld, keurig op tijd bezorgd en goed warm. Prima restaurantje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het verkeerde werd in eerste instantie geleverd, Daarna teruggekomen met het goede, maar door de langere duur was het eten niet meer echt warm.. Zo jammer, meestal goed tevreden maar dit keer was niet zo goed.

, 06-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Kapsalon, zeer goed. aanrader.

, 04-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hadden optijd besteld en hadden het op een normale tijd verwacht. Aangezien de kinderen honger begonnen te krijgen toch maar wat zelf gemaakt omdat we erg lang moesten wachten heel jammer

, 04-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lekker

, 04-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben anderhalf uur gewacht op onze bestelling, zijn uiteindelijk zelf naar la mama gereden om te ontdekken dat de bestelling nog niet eens het pand had verlaten. En krijgen alleen te horen dat ze het druk hadden.

Reactie van La Mama:Beste , U hebt gelijk, maar u hebt bezorgen kosten van uw bestelling terug gekregen , en bovendien nog drankjes zoals cadeautjes. Dus La Mama heeft zich best gedaan. U hebt zelf gezien hoe het druk was. Onze excuses Team pizzeria La Mama Oude Pekela

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze keer niet zo goed. Maar anders altijd ok

Reactie van La Mama:Beste klant, We beloven dat het volgende keer beter gaat zijn. Onze excuses Met actie code : lamamapekela Krijgt u gratis drankje bij uw bestelling Geldig via onze site en App

, 23-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd super

, 23-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en heel snel bezorgd. Top!

, 23-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel

, 16-05-2019

Kwaliteit:

Rating

, 08-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk!!!

, 17-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, goede service en heerlijk eten

, 17-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer tevreden over de snelle levering,wat ze mij hadden belooft zijn ze 100% nagekomen. Bedankt daar voor.

, 15-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de kaas niet over de shoarma zat, is vaker gebeurd. Voor de rest was alles prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies om 18.00 uur werd het afgeleverd, zoal afgesproken...heerlijk gegeten.

, 01-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een uur en veertig minuten wachten op bezorging is toch wel erg lang ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde erg lang..

Reactie van La Mama:Door de drukte ... Onze exucces Team Pizzaria La Mama Oude Pekela

, 27-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza voor onze kleine meid was koud toen hij aankwam, weer geen kruidenboter bij de stokbroodjes. En de porties kip tikka worden ook steeds minder. Niet meer de kwaliteit van La Mama zoals die geweest is.

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van La Mama:Beste klant , Wat is er aan de hand ? Wat is niet goed ? Kunt u aan ons vertellen om beter voor onze klanten te maken. Bedankt Team Pizzaria La Mama Oude Pekela

, 06-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk .bedankt la mama

, 26-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super good food en lkkr veel! Snelle levering,Top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De helft van de gerechten was vergeten, waaronder de soep, deze is later bezorgd dan mijn bestelde pasta dus had er geen trek meer in naderhand... heel erg jammer!

, 11-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel een broodje shoarma met kaas, krijg ik het weer zonder kaas. Brood was ook te hard gebakken.. Jammer..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ruim binnen de aangekondigde tijd een maaltijd van kwaliteit!

, 02-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten!

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. En prima bezorging, ruim binnen de verwachte tijd. Wanneer er problemen zijn kun je bellen en lossen ze het samen met je op. Erg tevreden.

, 26-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De spareribs waren heerlijk, de bezorging stipt op tijd, het kon niet beter, geweldig.

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De laatste paar keer dat wij iets besteld hebben waar aardappelschijfjes bij of in zitten. Dan zijn deze niet te eten. Ze zijn droog, donkerbruin van kleur en je proeft dat ze verbrand zijn. Heb er al een keer eerder melding van gemaakt. Erg jammer!

, 04-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam precies op gewenste tijd, goede temperatuur. Het smaakte heerlijk, goede verse producten gebruikt

, 01-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was heerlijk, alleen was de temperatuur lauw. Beetje jammer.

, 01-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was goed maar ik had ook schocomelk besteld maar niet gekregen maar wel betaald

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

netjes

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-10-2018

Kwaliteit:

Rating

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg veel vet onderin het bakje de laatste 2x.

, 06-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Na iedere week spareribs in de bestelling Nu eens een ossenhaas biefstuk besteld Genieten ?? was heerlijk volgende week weer

, 27-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hallo doordat de bestelling te lang onderweg was was het eten bijna koud. Dan gaat de kwaliteit ook achteruit. Misschien dat jullie iets hebben wat het eten langer warm houd.

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Was weer heerlijk net als altijd..

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Was weer heerlijk ??

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

goei kwalitei en smaak

, 17-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere maaltijden! Dit restaurant is een aanwinst voor Oude- Pekela. Helemaal top!!!!

, 06-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het is nu al voor de derde keer dat julie je niet aan de gevraagde bezorg tijd houden. Jullie komen iedere keer minimaal 30 min.te vroeg.Terwijl er duidelijk op de bon staat 19.30 komen jullie gewoon om 18.50 afleveren.Dit gaan we de volgende keer weer accepteren.Kwaliteit van het eten is niets op aan te merken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, terwijl het vrijdagavond was! En heerlijk warm bezorgd, en het smaakte ook weer zeer goed!!!!!

, 18-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Gewoon super, altijd heerlijke pizza's

, 08-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Geweldige pizza's gegeten. We komen zeker weer.

, 04-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super bedrijf! Snelle levering en keurig verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had quatro fomagio nou deze was heerlijk zoals een kaaspizza moet smaken. Zelfs de korsten zijn lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker. Super fijn dat ze op de camping beschieten in wedde

, 02-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks dat het in het begin niet goed ging ( opening la mama periode ) was alles nu prima!!

, 09-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Als altijd Top...!! Heerlijke autenthieke pizza's

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza’s die rijkelijk belegt waren Bodem was heerlijk, precies goed De pizza’s kwamen super warm bij ons Deze pizza’s zijn aan te bevelen

, 06-03-2018

Kwaliteit:

Rating

, 01-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uiteindelijk na 2 uur en 15 minuten bezorgd. Dit na 2x te hebben gebeld. Hoop smoezen en leugens te horen gekregen.. dat ging van: is al bezorgd meneer... tot aan: wel bij de goede zaak besteld meneer? Het eten was wel goed, maar mijn eetlust was al verdwenen.. Deze zaak ziet mij niet weer...

, 28-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

0m 18.02 besteld online. Bezorgd om 18.52 . Mocht wel iets sneller bezorgd worden. Advies .?? Geef terugkoppeling dat het even langer gaat duren. M.V.G.

, 16-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Gehaald en mooi optijd klaar. Heerlijke pasta en pizza's. 2x eerder laten bezorgen, maar dat duurde nogal lang, dus daarom gehaald. Bij aankomst in het restaurant werd de deur netjes voor ons open gehouden. Prima service

, 26-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Prima pizza’s !!!!

, 25-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas bijna 2 uur moeten wachten op bezorging. Dit had ik graag bij bestellen willen weten.

, 15-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was goed

, 31-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke echte pizza's met ongelofelijk veel smaak.

, 30-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het vlees in de kapsalon bevatte nog enkele stukken rauw vlees. anderhalf uur wachten voordat de bestelling word geleverd is wel erg lang (en dit is niet de eerste keer)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had gevraagd om geen rosbief op mn pizza te doen maar champignons. Helaas had ik en rosbief en geen champignons. Smaak is verder erg lekker

, 23-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

3 pizza's besteld 2x de Carbonara en 1x de Quatro Staggione. Waren goed belegd en heerlijk van smaak. En snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, goed verpakt en vlotte bezorging. 25 minuten eerder dan de vooraf geschatte tijd.

, 26-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was goed

, 29-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hebben de beste spareribs ooit gehad in mijn leven ( 58)

, 24-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed bereide pizza's , verse producten , en bezorging was snel tijdens etenstijd! Ik heb genoten van de pizza, echt een aanrader!

, 21-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk, doen we zeker nog eens

, 15-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De best die er is in Pekela altijd goed eten en lekker voor mij geen ander meer dan LA-MAMA

, 05-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal altijd super maar vandaag steen en steen koude pizza helaas bezorger zij had verkeerde nr op papier hoop volgende keer een warme

, 28-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

piza viel tegen. Volgende keer maar weer Cevdet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

16:18 besteld, 18:18 nog niets. Even bellen naar La Mama legt uit dat er een storing was geweest. Maar dat het er zo aan kwam. Pizza Hawaii was goed te eten, maar de spareribs waren grotendeels aangebrand. Bezorger ga ik natuurlijk niet de schuld geven van slechte communicatie.

, 26-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker bezorging 2 uur te laat