Avaliações de La Mama Oude Pekela

Avaliações recentes

5.0
zorgboerderij minous
28 fevereiro 2024

heerlijke pizza's

Van den bosch
27 fevereiro 2024

Zoals altijd weer erg snel gebracht. Goede kwaliteit en erg lekker.

Harold Ten hoor
25 fevereiro 2024

Gewoon weg altijd goed eten. De kipsaté is gewoon echt zo heerlijk gekruid en met lekkere saté. En heerlijke aardappelschijfjes

Hendry
24 fevereiro 2024

Zeer slechte service bestel hier nooit meer

Bonja Reinders
23 fevereiro 2024

Was weer superlekker!

F.Grave
22 fevereiro 2024

Alles prima

Miranda
19 fevereiro 2024

Alles wat je er besteld is heerlijk! Maar de tagliatelle carbonara en de spare ribs zijn wel onze favoriet.😋

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Oorburg
19 fevereiro 2024

Graag zouden wij de volgende keer de sauzen er wél bij geleverd willen hebben, deze ontbraken in onze bestelling

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Martin
15 fevereiro 2024

Goed eten!

Tonny
11 fevereiro 2024

👌🏻👌🏻👌🏻

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Katinka
10 fevereiro 2024

Zoals altijd weer genoten van de heerlijke pizza’s. Top!!!

Tonny
10 fevereiro 2024
Erik de wit
9 fevereiro 2024

Eten is goed maar de bezorging is zeer slecht 2 uur gewacht op de bezorging toen maar gebeld en op gehaald

Bassie
4 fevereiro 2024
Gerrie
4 fevereiro 2024

Het is nu de derde keer dat het eten ongeveer een half uur later bezorgd werd dan aangegeven én dat het eten niet warm meer was. Jammer! Vroeger was ik echt enthousiast over jullie maar dat is helaas aan het veranderen.

Egbert
28 janeiro 2024

Heerlijke pizza's weer.

Jan
26 janeiro 2024

Kwaliteit van het eten is perfect , maar jammer dat wij vandaag 2 uur moesten wachten... terwijl wij op tijd stonden

Sandra Wierenga-Joosten
24 janeiro 2024

Het duurde deze keer 1,5 uur ipv een uur zoals aangegeven (na telefonisch contact).

Van den bosch
24 janeiro 2024

Zeer snelle bezorging ( zoals de meeste bezorgingen) gewoon klasse

Laura
21 janeiro 2024

Snelle bezorging, half uur. Pizza perfect gebakken en belegd wat ons betreft!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Nienke Koerts
21 janeiro 2024

De genoemde bezorgtijd klopte niet, tussendoor gebeld en toen werd ik gerust gesteld dat het eten met 15 minuten bij ons was. Uiteindelijk nog bijna een uur gewacht na het bellen. Het eten was matig. Spareribs wel lekker ! Kindermenu zag er niet uit, hooguit 10 aardappeltjes en veel te veel shoarma vlees. De overige aardappel schijfjes waren slof en lauw.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Martin
21 janeiro 2024

Kapsalon mag volgende keer wel wat meer zijn

Katinka
19 janeiro 2024

Altijd heerlijke pizza’s!

gea Holman
15 janeiro 2024

Bezorging optijd, maar het eten was niet warm...

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Mattie Kruisman
15 janeiro 2024

alles was prima mijn complimenten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Andre Heijes
14 janeiro 2024

We hebben heerlijk gegeten en de bezorging was een kwartier eerder dan aangeven. Dus alles was prima voorelkaar.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Van den bosch
11 janeiro 2024

Erg snelle levering, top gewoon

Michelle
8 janeiro 2024

Via de app besteld, er staat open. Na 2 uur wachten dacht ik bel maar even en dan kom je erachter dat ze dicht zijn.

Bugel
8 janeiro 2024
Duvelke
7 janeiro 2024

Pasta was erg lekker maar de kruidenboter bij stokbrood leek wel water zo dun

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Tonny
7 janeiro 2024

Heerlijk eten en snelle bezorging 👌🏻👌🏻

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Edward
6 janeiro 2024

Wij bestellen hier vaker echter was het deze keer minder dan anders. 2 x pasta was heel vochtig, kaas was niet gesmolten, was niet heel warm en de porties waren minder dan anders. Beetje jammer voor de € 27,00.

Gerrie
6 janeiro 2024

Weer lekker gegeten.

Noelle Katuin
5 janeiro 2024
Matthijs Alvering
5 janeiro 2024

Goede kwaliteit, zoals altijd. Maar er was maar een half zakje aardappels, en 2 kleine stukjes sparerib. Dit ben ik niet van jullie gewend....

Van den bosch
4 janeiro 2024

De vorige bestellingen waren sneller dan deze. Duurde 1,5 uur, normaal ong 45 minuten

N.B.
2 janeiro 2024
Sheila
31 dezembro 2023

Voor bijna €100 besteld. Zelfs de bevestiging ontvangen. Wij dachten ivm oud en nieuw zal het wel druk zijn, bijna uur later nog niks bezorgd. Meerdere keren gebeld, blijken jullie dicht te zijn. Weg €100.. En op Google staat dat jullie gewoon open zijn! 😒

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Miranda
30 dezembro 2023

Top! Snelle (vriendelijke) bezorging en lekker eten. :)

D
27 dezembro 2023

Top!

Henk
25 dezembro 2023

Sneller bezorgd dan gepland , eten goed warm , en grote portie.👌👌

Saskia
24 dezembro 2023

Smaakte goed

Jos
23 dezembro 2023

Was super!

Gerrie de Gans
22 dezembro 2023

Lekkere pizza en snel bezorgd

.
21 dezembro 2023

Bezorging was netjes op tijd maar de pizza zelf was niet goed. Pizza deeg was rauw.

Jose
11 dezembro 2023

We hebben lang moeten wachten, 2,5 uur. Twee keer gebeld, je kon uit het gesprek op maken dat ze ons waren vergeten. En als troost kregen we 4 blikjes drinken. Eten kwam nog erg warm aan, wat bevestigde dat ze ons vergeten waren. Volgende keer maar zelf halen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Beata
10 dezembro 2023
?
9 dezembro 2023

We hebben iets andesr besteld.Kip doner in plaats van shoarma doner.

M.B
8 dezembro 2023

Onze bestelling was heerlijk stond al klaar om afgehaald te worden top!!!

M
6 dezembro 2023

De saté was goed warm! Maar de pizza’s waren koud.

Gert minnes
6 dezembro 2023
Willie Pathuis
3 dezembro 2023

Bestelling was een uur te laat,naar een half uur wachten hebben we gebeld en kregen te horen dat het elk moment kan worden bezorgt. Half uur later werd het bezorgt, aardappelen waren koud en pizza lauw.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Buscher
26 novembro 2023

Pizza was lauw tot koud bij levering het laatste punt was zelfs koud. We hebben gelukkig beter gehad maar dit was een teleurstelling Tevens stond de bezorger op het voor raam te beuken ipv de deurbel te gebruiken waar ze nog niet eens was geweest…

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

R. Van Dijk
26 novembro 2023

Makkelijk te bestellen, levering op aangegeven tijd, heerlijk eten, goede kwaliteit en goede prijs.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jolanda Roelofs
26 novembro 2023

Vorige week waren we teleurgesteld het eten was niet warm en de ossenhaas was taai deze week was her weer heet en super lekker wat we altijd gewend waren

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Katinka
23 novembro 2023

De pizza en de pasta waren wederom heerlijk!

Annie Schuur
20 novembro 2023

Vriendelijke bezorger, eten heerlijk, bezorging op tijd.... Top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Gerry
18 novembro 2023

Prima pizza

Henk
17 novembro 2023

Snelle levering , beleefde bezorger , netjes en warm geleverd 👌👌👌👌👍

Jan Prophitius
16 novembro 2023

Alles prima alleen ze waren 15 min te vroeg en ik nog onderweg was , maar het eten was nog goed warm.... ga zeker weer bestellen bij La Mama Oude Pekela

Jansen
16 novembro 2023
Hendry
15 novembro 2023

Verkeerde pizza! Geleverd en ze komen niet met een oplossing aan de telefoon!; slechte service!!!

Anoniem
12 novembro 2023

Eten was goed. Helaas waren de bakjes knoflook geknapt in de tas, waardoor de salade etc. er helemaal onder zaten. Wat ik wel jammer vond, ik had gekozen voor een pizza tonijn, en heb extra betaald voor olijven en rucola, ik vond dat je ontzettend veel extra betaald voor het beetje extra wat op je pizza zit. Veder is het eten wel erg lekker en een aanrader. Houdt wel rekening mee dat bezorgen +- een uurtje duurt, wij houden er rekening mee, dus voor ons is het prima.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jeannette
11 novembro 2023

Het eten was heerlijk ... wel iets aan de late kant bezorgd maar was het wachten waard.

Saskia
9 novembro 2023

Goed warm en snel bezorgd

Jan
4 novembro 2023

Meestal erg tevreden maar deze keer was de pizza verbrand aan de zijkant. Jammer.

Winschoten
3 novembro 2023

Snel bezorgd en lekker zoals altijd

Gert minnes
2 novembro 2023
Ina wubs
1 novembro 2023

Het eten wad heerlijk matig goed

Marloes
28 outubro 2023

Het was heerlijk

Reinder Potze
22 outubro 2023

Super lekker eten en bezorging top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

H dekker
22 outubro 2023

Het eten was machtig lekker klasse

Erik
20 outubro 2023
Gerrie
16 outubro 2023

Zoals gewoonlijk weer heerlijk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Michel
15 outubro 2023

De bezorging duurde langer als normaal wat begrijpelijk is als het druk is. De aardappelschijven waren slecht. Donker en doorbakken. Wij zijn altijd erg tevreden over het eten alleen was het deze keer niet la mama waardig. Een beetje teleurgesteld.

Annie Jager
11 outubro 2023

Helemaal goed deze keer !

Diwi
9 outubro 2023

Bezorging supersnel op de fiets ook nog eens en de nieuwe pizza met parmesan, rucola, carpaccio en tomaatjes echt geweldig lekker. Tip van Flip: pijnboompitjes zouden deze pizza LEGENDARY maken l. 🤗

H dekker
8 outubro 2023

Het heten was heel lekker

Bruinsma
30 setembro 2023
Tonny8
24 setembro 2023
Jantina
23 setembro 2023

Duurt erg lang voordat het bezorgd wordt

Jurrie
16 setembro 2023

Ze heeft de pizza op de grond laten vallen

Tonny
4 setembro 2023
Arina Kuiper
3 setembro 2023

Knoflooksaus besteld helaas soort mayonaise met spikkels gekregen. Erg jammer. Verder was alles prima.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Henk
29 agosto 2023

Alleen zat geen groente en saus bij de bestelling heel jammer

aijolt
27 agosto 2023

veel rauwe stukken in de shoarma

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marloes
26 agosto 2023

Was weer heerlijk

Tonny
26 agosto 2023
Marloes Haijes
6 agosto 2023

Het was heerlijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Gerrie
6 agosto 2023

Het was weer heerlijk, prima bezorgtijd.

Co Korver
5 agosto 2023

De pizza was heerlijk, goed warm, en mooi op tijd. Nou ja, tien minuten te vroeg, maar het lijkt me een hele uitdaging om alles exact op tijd te bezorgen, dus daar doen we niet moeilijk over.

Evelien
28 julho 2023

Vier bakjes knoflook ontvangen, waarvan drie bakjes kapot. Waarschijnlijk laten vallen met bezorgen? Hele zakje zat vol met knoflooksaus.

Roy
26 julho 2023

Super lekker spareribs. Echt een aanrader. Ook chefkok Berry en Tinus zijn toppers. Het vakmanschap, de smaak. De beleving. Alles klopt. De Finesse waarmee de ribs bereid worden is uitmuntend te noemen en uniek in zijn soort. Deze spareribs steken met kop en schouder boven de competitie uit. 10 van de 10, enkel lof en complimenten over de manier waarop deze Spareribs bereid worden. Ik vermoed dat deze spareribs in de top 5 van Nederlandsch beste spareribs staan.

Janet
26 julho 2023
Laura
23 julho 2023

De pizza was goed, helaas dreef te kipschotel in het vet en zat er geen saus bij. Normaal erg tevreden, maar viel heel erg tegen deze keer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bos
21 julho 2023

Er zat te eindig saus op de spareribs en er misten 4 salades.

Mike Timmer
18 julho 2023

ik had 3 kruidenboter besteld en kreeg 3 knoflooksaus daar was ik niet zo blij mee maar de bestelling was wel optijd

Bonja Reinders
18 julho 2023
Cees
17 julho 2023

De spare ribs pikant zijn niet pikant genoeg om het pikant te noemen. De bestelde whisky saus leek meer op alleen mayonaise.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Boogaard
15 julho 2023