Beoordelingen van La Mama Oude Pekela

Recente recensies

4.0
Cees
13 mei 2024

Ruim binnen aangegeven tijd afgeleverd met volbrengen van aangevraagde wensen. Top

Patricia Pot
6 mei 2024

Weer.. alweer de verkeerde pizza.. de zoveelste keer.. en korsten verbrand

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Katinka
4 mei 2024

Prima bezorgd door toppertje Bryan😀 Wel gek dat je nu extra opties niet meer kunt aanvinken in de app en ze bij bezorging nog moet betalen. Ik zou dat weer terugdraaien. Pizza’s waren wederom heerlijk!

Saskia
4 mei 2024
Johan i
2 mei 2024

Sneller bezorgd dan aangegeven. Lekker van smaak.

Geert
1 mei 2024

Heerlijke kapsalon, beetje schuchtere bezorger

Mario Postma
27 april 2024

Super Lekker, alleen ik had bestelling op half 8 gezet, waren half uur te vroeg, was net thuis van werk, voor de rest super

Mike Timmer
23 april 2024

Het eten was heerlijk maar net zoals de laatste paar keer was de bezorger meer dan een half uur te laat

Sas
21 april 2024
Cees
18 april 2024
Tom
16 april 2024

Zoals altijd erg snel gebracht

F.Grave
14 april 2024

6 Pizza’s van de 7 waren waren lekker de 7e was wel met salami belegd terwijl er gevraagd is zonder salami en de halve pizza was een de rand verbrand wat niet kon worden gegeten. Moesten bijna een 45 min langer wachten dan de opgegeven tijd maar ze waren allemaal warm Verder was het prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
14 april 2024

Bestelde vandaag eens wat anders dan normaal. Deze bestelling kwam aan en bij de eerste hap stonden me de vlammen al in de mond erg scherp en grote stukken peper met de zaden er nog op. gebeld en kreeg een nieuwe portie. maar volgende keer speel op safe en bestel me vertrouwde pasta maar weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H dekker
14 april 2024

Zoals gewoonlijk zeer goede sparribs en snelle levering

Zwanie kok
10 april 2024
Iris
30 maart 2024

Eten was super lekker en sneller bezorgd dan aangegeven, helaas zat er maar 1 bakje knoflooksaus ipv 2 bij. Volgende keer gaan we zeker weer bestellen. Echt een aanrader!

Ina wubs
25 maart 2024

Super lekker de sparribs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marloes Haijes
24 maart 2024
Bea
24 maart 2024

Helaas geen gevraagde rauwkost erbij ontvangen

Henk
24 maart 2024
Cees
24 maart 2024

Jammer dat de bestelde en betaalde saus niet meegeleverd is.

JH Nicolai
10 maart 2024
Cor
10 maart 2024

Qua smaak was de pizza goed, maar was wel teveel afgekoeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
9 maart 2024
E
9 maart 2024

Eten kwam bijna koud aan een half uur nadat ik mail kreeg dat het onderweg was. 2 uur na. Aan de telefoon werd gezegd oh bijna koud dus niet koud dan kun je het eten. We wilde warme pizza's. Na overleg konden we nieuwe krijgen. Bezorgen duurde nog weer erg lang dus hebben het zelf maar opgehaald.

Dennis
9 maart 2024

Bestelling zou er om 19:05 zijn (bestelling om 18:00 geplaatst), geen bezorger om 19:15 dus wij bellen “het is zo klaar en komt uw kant op” dus wij vragen hoelang ongeveer want om 19:30 gingen wij weg naar een toneelstuk. “Over een half uurtje” een half uurtje?!? het zou er 3 kwartier eerder zijn!!! Ik ben heen gegaan om mijn geld terug te halen, krijg ik dat ook nog niet gelijk mee, word het volgens jullie binnen 2 dagen terug gestort. Daar heb ik nu niks aan, en ik hoop maar dat het word terug gestort!!! Ik heb Denzo gebeld en binnen 10 min had ik eten op tafel. Dankzij jullie was ik overigens veel te laat bij het toneelstuk. We bestelden geregeld bij jullie, maar ons zien jullie niet weer. Service van een stuk stront, en nog niet eens gesproken over de vreselijke onzeker/ ongeschikte dame voor de telefoon. Als ze geen antwoord had, was het gewoon stil voor de telefoon. Mij niet weer gezien!

Jolanda Roelofs
9 maart 2024

Bezorgtijd was precies goed en het eten was zoals gewoonlijk weer fantastisch

Bosch
5 maart 2024

Zoals altijd weer een snelle levering, klasse.

Anoniem
5 maart 2024

- aardappels waren lauw/koud - bestelling duurde in totaal 1:20

Marloes Haijes
2 maart 2024

Het was super lekker

Tonny
1 maart 2024
zorgboerderij minous
28 februari 2024

heerlijke pizza's

Van den bosch
27 februari 2024

Zoals altijd weer erg snel gebracht. Goede kwaliteit en erg lekker.

Harold Ten hoor
25 februari 2024

Gewoon weg altijd goed eten. De kipsaté is gewoon echt zo heerlijk gekruid en met lekkere saté. En heerlijke aardappelschijfjes

Hendry
24 februari 2024

Zeer slechte service bestel hier nooit meer

Bonja Reinders
23 februari 2024

Was weer superlekker!

F.Grave
22 februari 2024

Alles prima

Miranda
19 februari 2024

Alles wat je er besteld is heerlijk! Maar de tagliatelle carbonara en de spare ribs zijn wel onze favoriet.😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oorburg
19 februari 2024

Graag zouden wij de volgende keer de sauzen er wél bij geleverd willen hebben, deze ontbraken in onze bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin
15 februari 2024

Goed eten!

Tonny
11 februari 2024

👌🏻👌🏻👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Katinka
10 februari 2024

Zoals altijd weer genoten van de heerlijke pizza’s. Top!!!

Tonny
10 februari 2024
Erik de wit
9 februari 2024

Eten is goed maar de bezorging is zeer slecht 2 uur gewacht op de bezorging toen maar gebeld en op gehaald

Bassie
4 februari 2024
Gerrie
4 februari 2024

Het is nu de derde keer dat het eten ongeveer een half uur later bezorgd werd dan aangegeven én dat het eten niet warm meer was. Jammer! Vroeger was ik echt enthousiast over jullie maar dat is helaas aan het veranderen.

Egbert
28 januari 2024

Heerlijke pizza's weer.

Jan
26 januari 2024

Kwaliteit van het eten is perfect , maar jammer dat wij vandaag 2 uur moesten wachten... terwijl wij op tijd stonden

Sandra Wierenga-Joosten
24 januari 2024

Het duurde deze keer 1,5 uur ipv een uur zoals aangegeven (na telefonisch contact).

Van den bosch
24 januari 2024

Zeer snelle bezorging ( zoals de meeste bezorgingen) gewoon klasse

Laura
21 januari 2024

Snelle bezorging, half uur. Pizza perfect gebakken en belegd wat ons betreft!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nienke Koerts
21 januari 2024

De genoemde bezorgtijd klopte niet, tussendoor gebeld en toen werd ik gerust gesteld dat het eten met 15 minuten bij ons was. Uiteindelijk nog bijna een uur gewacht na het bellen. Het eten was matig. Spareribs wel lekker ! Kindermenu zag er niet uit, hooguit 10 aardappeltjes en veel te veel shoarma vlees. De overige aardappel schijfjes waren slof en lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin
21 januari 2024

Kapsalon mag volgende keer wel wat meer zijn

Katinka
19 januari 2024

Altijd heerlijke pizza’s!

gea Holman
15 januari 2024

Bezorging optijd, maar het eten was niet warm...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mattie Kruisman
15 januari 2024

alles was prima mijn complimenten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andre Heijes
14 januari 2024

We hebben heerlijk gegeten en de bezorging was een kwartier eerder dan aangeven. Dus alles was prima voorelkaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van den bosch
11 januari 2024

Erg snelle levering, top gewoon

Michelle
8 januari 2024

Via de app besteld, er staat open. Na 2 uur wachten dacht ik bel maar even en dan kom je erachter dat ze dicht zijn.

Bugel
8 januari 2024
Duvelke
7 januari 2024

Pasta was erg lekker maar de kruidenboter bij stokbrood leek wel water zo dun

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tonny
7 januari 2024

Heerlijk eten en snelle bezorging 👌🏻👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edward
6 januari 2024

Wij bestellen hier vaker echter was het deze keer minder dan anders. 2 x pasta was heel vochtig, kaas was niet gesmolten, was niet heel warm en de porties waren minder dan anders. Beetje jammer voor de € 27,00.

Gerrie
6 januari 2024

Weer lekker gegeten.

Noelle Katuin
5 januari 2024
Matthijs Alvering
5 januari 2024

Goede kwaliteit, zoals altijd. Maar er was maar een half zakje aardappels, en 2 kleine stukjes sparerib. Dit ben ik niet van jullie gewend....

Van den bosch
4 januari 2024

De vorige bestellingen waren sneller dan deze. Duurde 1,5 uur, normaal ong 45 minuten

N.B.
2 januari 2024
Sheila
31 december 2023

Voor bijna €100 besteld. Zelfs de bevestiging ontvangen. Wij dachten ivm oud en nieuw zal het wel druk zijn, bijna uur later nog niks bezorgd. Meerdere keren gebeld, blijken jullie dicht te zijn. Weg €100.. En op Google staat dat jullie gewoon open zijn! 😒

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
30 december 2023

Top! Snelle (vriendelijke) bezorging en lekker eten. :)

D
27 december 2023

Top!

Henk
25 december 2023

Sneller bezorgd dan gepland , eten goed warm , en grote portie.👌👌

Saskia
24 december 2023

Smaakte goed

Jos
23 december 2023

Was super!

Gerrie de Gans
22 december 2023

Lekkere pizza en snel bezorgd

.
21 december 2023

Bezorging was netjes op tijd maar de pizza zelf was niet goed. Pizza deeg was rauw.

Jose
11 december 2023

We hebben lang moeten wachten, 2,5 uur. Twee keer gebeld, je kon uit het gesprek op maken dat ze ons waren vergeten. En als troost kregen we 4 blikjes drinken. Eten kwam nog erg warm aan, wat bevestigde dat ze ons vergeten waren. Volgende keer maar zelf halen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Beata
10 december 2023
?
9 december 2023

We hebben iets andesr besteld.Kip doner in plaats van shoarma doner.

M.B
8 december 2023

Onze bestelling was heerlijk stond al klaar om afgehaald te worden top!!!

M
6 december 2023

De saté was goed warm! Maar de pizza’s waren koud.

Gert minnes
6 december 2023
Willie Pathuis
3 december 2023

Bestelling was een uur te laat,naar een half uur wachten hebben we gebeld en kregen te horen dat het elk moment kan worden bezorgt. Half uur later werd het bezorgt, aardappelen waren koud en pizza lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Buscher
26 november 2023

Pizza was lauw tot koud bij levering het laatste punt was zelfs koud. We hebben gelukkig beter gehad maar dit was een teleurstelling Tevens stond de bezorger op het voor raam te beuken ipv de deurbel te gebruiken waar ze nog niet eens was geweest…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R. Van Dijk
26 november 2023

Makkelijk te bestellen, levering op aangegeven tijd, heerlijk eten, goede kwaliteit en goede prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda Roelofs
26 november 2023

Vorige week waren we teleurgesteld het eten was niet warm en de ossenhaas was taai deze week was her weer heet en super lekker wat we altijd gewend waren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Katinka
23 november 2023

De pizza en de pasta waren wederom heerlijk!

Annie Schuur
20 november 2023

Vriendelijke bezorger, eten heerlijk, bezorging op tijd.... Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerry
18 november 2023

Prima pizza

Henk
17 november 2023

Snelle levering , beleefde bezorger , netjes en warm geleverd 👌👌👌👌👍

Jan Prophitius
16 november 2023

Alles prima alleen ze waren 15 min te vroeg en ik nog onderweg was , maar het eten was nog goed warm.... ga zeker weer bestellen bij La Mama Oude Pekela

Jansen
16 november 2023
Hendry
15 november 2023

Verkeerde pizza! Geleverd en ze komen niet met een oplossing aan de telefoon!; slechte service!!!

Anoniem
12 november 2023

Eten was goed. Helaas waren de bakjes knoflook geknapt in de tas, waardoor de salade etc. er helemaal onder zaten. Wat ik wel jammer vond, ik had gekozen voor een pizza tonijn, en heb extra betaald voor olijven en rucola, ik vond dat je ontzettend veel extra betaald voor het beetje extra wat op je pizza zit. Veder is het eten wel erg lekker en een aanrader. Houdt wel rekening mee dat bezorgen +- een uurtje duurt, wij houden er rekening mee, dus voor ons is het prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeannette
11 november 2023

Het eten was heerlijk ... wel iets aan de late kant bezorgd maar was het wachten waard.

Saskia
9 november 2023

Goed warm en snel bezorgd

Jan
4 november 2023

Meestal erg tevreden maar deze keer was de pizza verbrand aan de zijkant. Jammer.

Winschoten
3 november 2023

Snel bezorgd en lekker zoals altijd

Gert minnes
2 november 2023
Ina wubs
1 november 2023

Het eten wad heerlijk matig goed